Týden 2.
Tento týden se zaměříme na pochopení trhu a zmapování konkurence. Dále si položíme základy vizuální identity značky a začneme tvořit autentický příběh, který bude s tvou cílovkou rezonovat.
1. Analýza trhu a konkurence
Jak a kde identifikovat klíčové konkurenty, abys věděla, co nabízí, jak komunikují a v čem se můžeš odlišit. Toto téma tě čeká ve videu.
2. Základy vizuální identity
Naučíš se, jak vytvořit vizuální identitu, která bude odrážet hodnoty tvé značky a rezonovat s cílovou skupinou. Zaměříme se na barvy, fonty, logo (které vlastně není potřeba) a další vizuální prvky.
Ve videu ti ukáži, jak jednoduše zvolit brandové barvy, které budou slušet tobě i tvému podnikání . Pro výběr fontů můžeš použít promtp pro AI v knihovně promptů.
3. Příběh značky
Příběh značky ti pomůže vyprávět, proč děláš to, co děláš, a jakým způsobem tvůj produkt/služba pomáhá zákazníkům. Autentický příběh je klíčem k vytvoření emocionálního propojení s cílovou skupinou. Využiješ na webu, na sítích i v mailingu.