MamaStart - knihovna promptů
Pracuješ sama. Zatím nemáš peníze delegovat některé činnosti. Přesto tu je jedna skvělá možnost, jak si nechat pomoci. Neboj se využívat AI. Už i bezplatná verze Chatu GPT poskytuje velmi kvalitní výstupy a byla bys vlastně sama proti sobě, kdybys to neudělala.
Jediné, co potřebuješ ke kvalitním výstupům, jsou kvalitní vstupy - tedy prompty, pokyny. Zde, na této podstránce najdeš pokyny, které zadat Chatu GPT.
Promty, které budeš potřebovat:
1. Instagram BIO
Mysli jako zkušený kontent creator a navrhni mi moje instagramové BIO tak, aby potencionální noví sledující, kteří přijdou na můj profil, hned viděli kdo jsem a sčím jim mohu pomoci. Můj obor podnikání je (zde popiš svůj obor podnikání) a moje cílová skupina je (zde popiš svou cílovou skupinu). Nezapomeň použít vhodné emotikony a výzvu k akci. Výzva k akci by měla nové sledující nasměřovat na (kam chceš směřovat nově příchozí sledující? K zápisu do newsletteru? Ke stažení magnetu? Na tvůj web? Napiš to.) Nezapomeň už do jména navrhnout klíčová slova. Můj profil se jmenuje (název profilu) a zde je url (url adresa profilu).
2. Magnet
Jsem (napiš, kdo jsi - svůj obor podnikání), moje cílová skupina je (popiš svou cílovou skupinu) a můj hlavní produkt podnikání je (uveď hlavní službu/produkt tvého podnikání). Mysli jako top marketingový stratég, uvědom si nejnovější trendy v oblasti online podnikání a s ohledem na klientovu psychologii nákupu navrhni pro mé začínající podnikání vhodný magnet, díky kterému si vybuduji emailovou databázi a klientelu. Chci, aby měl magnet velkou konverzní hodnotu. Navrhni slepoň 3 druhy magnetu.
3. Fonty
Vyber mi 2 druhy fontů, které jsou zdarma dostupné v Canvě a které se budou hodit domého osobního brandu, který se týká (obor podnikání) a má cílovou klientelu (popiš svého cílového zákazníka). Dej mi alespoň 3 kombinace.
4. Barvy
Navrhni mi vhodnou kombinaci barev pro můj brand. Mým oborem podnikání je (napiš svůj obor podnikání) a mým cílovým klientem je (popiš svého cílového klienta). Respektuj psychologii barev a dejmi návrh na 2 hlavní a 2 doplňkové barvy, včetně jejich kódů v Canvě.
5. Cílový zákazník
Jsem (napiš, kdo jsi a svůj obor podnikání). Právě začínám podnikat a potřebuji pomoc ujasnit si, kdo je má cílová skupina, ke které budu mluvit na webu a na sítích. Pomoz mi s jejím definováním. Na co bych neměla zapomenout?
6. Vyjasnění si základních bodů
Jsem (napiš obor svého podnikání) a chystám se vytvořit obsah na sítě, prodejní emaily, prodejní stránku atd. Ale ještě před tím než začneme řešit toto, potřebuji se ujistit, že plně rozumíš mému businessu a mé cílové skupině. Vytvoř seznam 20 otázek, na které potřebuješ znát odpovědi, abys vytvořil relevatní obsah, maily a prodejní stránku.
7. Šablony emailů
Jsem (napiš, kdo jsi a v jakém oboru podnikáš). Moje cílová skupina je (popiš cílovou skupinu). Chci od tebe připravit 5 mailů do automatizované sekvence emailů, která bude začínat doručením magnetu (popiš svůj magnet), bude následovat představení příběhu značky (zde napiš svůj příběh značky), následovat bude 2 -3 emailů, ve kterých doplním hodnotné informace o tom, jak magnet využít na maximum, zároveň zde chci vždy zmínit možnost placeného produktu/služby (zde napiš, co je tvou hlavní placenou službou/produktem) a chci zde vždy zdůraznit benefity a přínosy této spolupráce pro zákazníka. Mysli jako zdatný copywriter, ber v potaz psychologii rozhodování při nákupu. Výsledek mi prosím dej v pořadí: předmět emailu, text emailu, text na tlačítko. Maily napiš poutavě, s jasným záměrem a cílem a akcí, kterou chceme, aby zákazník udělal po přečtení. Zde přikládám příklad mnou psaného emailu, abys dokázal dodržet můj tón hlasu v komunikaci se zákazníkem (vložte vámipsaný email pro ukázku). Napiš mi, potřebuješ-li ještě nějakou další informaci pro vytvoření této sekvecne emailů.