Týden 3

Vytvoříme a vyšperkujeme první prodejní nabídku. Naučíme se pracovat s MailerLite, vytvoříme první e-mailovou šablonu.

Tento týden využijeme k dovytvoření dvou produktů/služeb, které budeme nabízet. Už známe brandové barvy, tedy magnet i hlavní nabídka by měli vizuálně odpovídat naší představě o brandu. Jak vytvořit magnet-pdfko v Canvě je zpracováno jako videonávod. Toto pdf či jiný digi produkt je pak potřeba z Canvy stáhnout a nahrát na GoogleDrive, či YouTube. Link na ně vložíme do emailu, ve kterém produkt doručujeme.

Proto se v tomto týdnu zaměříme také na emailing a vytvoříme si personalizovanou šablonu pro emaily, kterou pak budeme používat i v dalších týdnech. Máme příběh značky, máme magnet - a můžeme se tedy vrhnout na vytváření mailové sekvence. Více ve videích - emailing v MailerLite i bez webu, emailing obecně, první mailová automatizace - doručení magnetu a v pdf příručce Průvodce psaním mailů.

Na konci tohoto týdne bychom měli mít funkční MailerLite - ověřenou doménu, máte-li web, či schválený účet i bez domény, jen s mailovou adresou například gmail.com.

Díky tomu můžeme vytvořit naši první automatizaci - sekvenci emailů, kdy v prvním mailu doručujeme magnet, v dalším představujeme sebe a naši značku, vizi. V dalších mailech budeme doplňovat informace, jak s magnetem pracovat a zároveň zmiňovat hlavní produkt, jeho přínosy a výhody pro klienta.